سرنوشت لایحه فرونشست زمین در مجلس به کجا رسید؟ دستور اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه فوری در برابر «حشره سنک» در مشهد حریق کنتور برق در خیابان بابانظر (۳ شهریور ۱۴۰۳) مرگ تلخ مادر باردار و دختر خردسال مشهدی در دریای خزر (۳ شهریور ۱۴۰۳) پیام وزیر جدید آموزش و پرورش درباره دغدغه‌های معیشتی فرهنگیان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای روز اربعین در مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) ستاد مرکزی اربعین: زائران روز اربعین به کشور برنگردند قرار گرفتن در معرض نور مصنوعی در شب به سلامتی شما آسیب می‌رساند هواشناسی: دمای ۴۸ درجه‌ای در شهر‌های زیارتی عراق به ثبت رسید ویدئو | لحظه دیده شدن پلنگ ایرانی در پناهگاه حیات وحش حیدری نیشابور (۳ شهریور ۱۴۰۳) دومین مورد آبله میمونی جهش‌یافته در خارج از آفریقا تایید شد سردار رادان: ۲.۵ میلیون زائر تاکنون از عراق بازگشته‌اند (سوم شهریور ۱۴۰۳) سازمان اورژانس کشور: روند کاهشی موارد غرق‌‍شدگی در استان‌های خراسان تغییر در نرخ اضافه‌کار پرستاران و استخدام نیرو‌های جدید (سوم شهریور ۱۴۰۳) راه‌های موثر برای مبارزه با حشره «سِنَک» ستاد اربعین هلال احمر:۲۵۳ زائر مصدوم و جان‌باخته به داخل کشور انتقال یافتند تصادف شدید موتورسیکلت و خودرو در بلوار شریعتی مشهد + جزئیات (۳ شهریور ۱۴۰۳) تحویل وزارت میراث فرهنگی به صالحی امیری با حضور عزت الله ضرغامی دستگیری ۵ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + فیلم دبیر انجمن علمی داروسازان ایران: به دلیل اعمال تحریم‌ها، با کمبود دارو‌ مواجه هستیم پلیس هرمزگان از کشف هروئین در چند بسته‌ شیرخشک‌‌‌ خبر داد ویدئو | لحظه انفجار خودروی سواری پس از تصادف با تریلی در محور ایلام-مهران (۲ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۱۹ پروژه گردشگری در خراسان رضوی افتتاح می‌شود | برگزاری تور‌های مشهدگردی با همکاری شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۱۸۵۹۱۰
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
۱۹ پروژه گردشگری در خراسان رضوی افتتاح می‌شود | برگزاری تور‌های مشهدگردی با همکاری شهرداری مشهد
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از افتتاح ۱۹ پروژه تاسیسات گردشگری خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یوسف بیدخوری در نشست خبری هفته گردشگری که ظهر امروز ۴ مهرماه در هتل سی نور مشهد برگزار شد با اشاره به برنامه‌های این هفته اعلام کرد: شعار جهانی روز گردشگری امسال "گردشگری و سرمایه گذاری سبز" اعلام شده است.
وی ادامه داد: به مناسبت هفته گردشگری، ۱۹ پروژه تاسیسات گردشگری در خراسان رضوی از طریق ویدئو کنفرانس با حضور وزیر محترم میراث فرهنگی دولت سیزدهم برگزار خواهد شد.

بیدخوری افزود: ۵ هتل، یک هتل آپارتمان، یک مرکز تفریحی، ۳ اقامتگاه بومگردی و ۹ دفتر مسافرتی در شهر‌های مشهد، تربت جام، تایباد و کاشمر افتتاح خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی اذعان کرد: یکی از اقدامات کمتر انجام شده، برگزاری تور‌های مشهدگردی است که در این هفته و با همکاری شهرداری مشهد تور‌های با تخفیف ویژه راه‌اندازی خواهد شد.

بیدخوری ادامه داد: امسال و برای نخستین بار، ۲ تور مشهدگردی ویژه بازنشستگان به مناسبت روز سالمند در ۸ مهر و تور ویژه ناشنوایان و معلولان در ۹ مهر به مناسبت روز جهانی ناشنوایان برگزار خواهیم کرد تا تکریم این اقشار صورت پذیرد.



وی خاطرنشان کرد: به مناسبت این هفته و با همکاری جامعه حرفه‌ای هتلداران، تخفیف ویژه ۳۰ الی ۵۰ درصدی را برای تمامی واحد‌های اقامتی رسمی خراسان رضوی تدارک دیده ایم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در پایان عنوان کرد: در حوزه گردشگری کشاورزی، جشنواره ملی گردشگری پسته در منطقه فخرآباد انجام خواهد گرفت و بازدیدی از کاروانسرای فخرآباد به عنوان کاروانسرای ثبت جهانی شده خواهیم داشت

بیدخوری در مورد سیم کارت‌های بدون فیلتر به گردشگران تصریح کرد: هنوز در مشهد اجرایی نشده است و با توجه به صحبت‌های وزیر محترم و معاون گردشگری وزارتخانه، این احتمال وجود دارد که پس از تهران، در مشهد هم اجرایی شود. به هر حال، گردشگر خارجی باید با خانواده خود در تماس باشد و نیازمند پل ارتباطی ساده تری می‌باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->